REGISTRACE TABLO STATISTIKA SOUTĚŽE POMOZTE REKLAMA KONTAKT
Diskuze č.345904, vloženo 21.11.2008 14:49:49 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
psychopat
jak byjste si predstavili vzhledove typickeho psychopata?mam pocit,ze k psychotismu maji sklony muzi svetlejsi barvy pleti,svetle popr. hnede vlasy nebo ples a modre oci.neco jako J. Polka.
koneckoncu je dokazano ze nejvic laicky receno psychopatu,ruznych perverzaku,pedofilu,sadistu je u germanske rasy,hl. u obyvatelu Nemecka,Rakouska,ci Irska.
co myslite vy?
 Gazapo 99  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
21.11.2008 22:21:28
Mohl bych dostat odkaz na onen výzkum dokazující, že nejvíc psychopatů je u germánské rasy? Nebo zase jenom plácáš, králíku?
 Blackshield 26 
21.11.2008 21:34:56
Wolfi Lippert :-)
 gazapo
21.11.2008 21:06:50
Wolfi Lippert - get da fuck out of here ty psycho a bez otravovat do profilu Scarletky a podobny naninky.nechci te tu.
Gazapo
-----------------

Nezdá se, že by tvoje výzva měla sebemenší vliv na to jestli tady budu přispívat nebo, ne. Nebo snad ano, čubko?
 Wolfi Lippert 27 
21.11.2008 21:05:04
Wolfi Lippert - get da fuck out of here ty psycho a bez otravovat do profilu Scarletky a podobny naninky.nechci te tu.
 Gazapo
21.11.2008 20:43:06
prosim narkomany co nedavaji dohromady souvisle vety(predevsim anonymni Wolfi Lippert)aby se vyhnuli mym diskuzim pokud je to mozne,dekuji a hezky vecer.
Gazapo
--------------------

Ne to bohužel možné není. A jako jeden z mála, nebo možná i jediný z vás kromě Ivana tady nepusobím anonymně. To si uvědom slečno ,,Gazapo´´, nebo slečno ,,Králiku´´? ...
 Wolfi Lippert 27 
21.11.2008 20:26:58
koneckoncu je dokazano ze nejvic laicky receno psychopatu,ruznych perverzaku,pedofilu,sadistu je u germanske rasy,hl. u obyvatelu Nemecka,Rakouska,ci Irska.
-------------

Aha a tu stůdii, která to dokazuje spracovala tvoje matka, že? Pojem psychopat se už nepoužívá. Není to ,,korektní´´ nebo je to ,,diskriminace´´. Teď mluvíme pouze o poruše osobnosti. A je to kolem 5 procent lidi z populace, ale z toho jen asi 2 procenta z těchto psychopatů jsou vysoce nebezpečná.
 Wolfi Lippert 27 
21.11.2008 19:23:24
ne to si nemysim...nebo ja nevim, dnes uz jen dodychavam ...kazdopadne chlapi blond maji vic estrogenu v tele (pry, ja to nezkoumala) a v kombinaci s jinymi faktory jim tohle muze pridat, hormonalni citlivost...ale nezda se mi to, blnod svetli to je geograficka zalezitost i kdyz to taky neplati pak by meli byt nejvis svetli eskymaci a ti maji zas tmavy vlasy. Kazdopadne uchylove nebyvaji nikdy krasni, ...vzdycky jsou to chcipaci nakonci
 limon y sal.
21.11.2008 18:39:21
no a samozrejme psychopati si z valne vetsiny vybiraji snadne obeti,parazituji na emocne zpusobilych jedincich,zatimco doma se tryznive uziraji na platonickych laskach.
 Gazapo
21.11.2008 18:28:37
jinak,u jednoho typickyho psychouse prestoze byl agresivni,na venek chladny a odtazity,v soukromi daval emoce hodne najevo,a vzdycky si nasel nejakou pritelkyni na kterou mel doslova zavislost.cili city tam nejake byly,ale pripadali mi dost povrchni,zistne.jakoby ho nezajimala ta dotycna,ale spise savislost na ni. "zavisla porucha osobnosti",vzdycky chtej toho koho nemuzou mit nebo zijou v emocne nestabilnich vztazich.podle me psychopati nemuzou mit nikdy opravdu hluboke,uprimne a nezistne city k druhym.vzdycky jim pujde v prve rade o sebe.
 Gazapo
21.11.2008 18:06:24
Katrin- neco z Wiki

V prvních dvou významech je psychopatie hluboce zakořeněná a přetrvávající psychická vlastnost, stav nebo vzorce chování, které jsou vyjádřením charakteristického životního stylu jedince a jeho vztahu k sobě i druhým a které představují extrémní nebo významné odchylky (deviace) od způsobů, kterými průměrný člověk v dané kultuře vnímá, myslí, cítí a utváří vztahy k druhým (resp. od toho, jaké vnímání a chování se od průměrného člověka obvykle očekává, t. j. od společenského konstruktu normální osobnosti).

Tzv. poruchy osobnosti nejsou nemocemi v pravém slova smyslu a i slovo „porucha“ pro ně Mezinárodní klasifikace nemocí používá s opatrností a s upozorněním, že není zcela výstižné. Jde o rysy osobnosti, které se vyskytují ve spojité škále od pouhého nevýrazného rysu osobnosti až po těžký sociální handicap.

Z definice vyplývá, že meze, jaká míra určité vlastnosti je již považována za psychopatii, jsou kulturně podmíněné, t. j. že člověk, který v určité kultuře nebo z určitého pohledu je vnímán jako úspěšný a socializovaný, může z jiného pohledu být hodnocen jako psychopat. František Koukolík pro osoby se subklinickou (nepatologickou) mírou antisociálního založení propaguje termín deprivant.

* citová psychopatie – přehnané city nebo citová chladnost
* morální psychopatie – nedostatek svědomí, bezcharakternost
* sadistická psychopatie – citová chladnost, bezcitnost, nesvědomitost, sklon ke krutosti projevující se už v dětství (např. trápení zvířat)
* sexuální psychopatie

takze bych rekla ze psychopatie znamena tezsi forma poruchy osobnosti.

mas pravdu s tim ze psychopata zajima jen "kousek" z tebe,o sobe nic nerika,druhy ma precteny aby s nima mohl manipulovat.ten priklad agresivniho jedince co opakovane napadl policii mhol byt ale klidne clovek "pouze" s emocne nestabilni poruchou osobnosti ne?-Emočně nestabilní porucha osobnosti:
povaha cholerická se silnými, málo zvladatelnými afekty a sklonem ke zkratkovému jednání agresivního rázu.(coz znam dobre,ma to bratr). nebo jak poznas rozdil mezi poruchou osobnosti a psychopatii?
 Gazapo
21.11.2008 17:56:47
KATRIN:

Druhy

* citová psychopatie – přehnané city nebo citová chladnost
* morální psychopatie – nedostatek svědomí, bezcharakternost
* sadistická psychopatie – citová chladnost, bezcitnost, nesvědomitost, sklon ke krutosti projevující se už v dětství (např. trápení zvířat)
* sexuální psychopatie

citová p.- PŘEHNANÉ CITY, hmm?
 pilot off
21.11.2008 17:50:14
pilot off:

No dyt o tom mluvim, ja si taky myslela ze ma city, to co popisujes on delal (v jednu chvili te miluje a o 5 min pozdejc ti chce udelat ze zivota peklo) ale pak sem proste zjistila ze tyto vylevy citu hraje.

A jestli mi neveris, tak si dej na seznamu do vyhledavace definici psychopat a precti si o tom clanky. Je to absence citu. Proste ten clovek je jako robot.

Ale myslim si, ze existuji vyjimky. A to psychopati, kteri takovi nebyli od narozeni. Drive city meli, ale pak je nejakou zivotni katastrofou ztratili(po znasilneni, ve valce, tezka situace v detstvi v rodine..) A tito psychopati podle me obcas city doopravdy maji, ze jim vyplujou na povrch, ale jsou to vyjmecne situace.
 katrin
21.11.2008 17:48:00
Gazapo: vzhledem k tomu že nás tu moc neregistrovaných nepřispělo jsem usoudil že narkomanem anonymním WL myslíš mě-nejsem WL a nick tu jiný nemám než tento-tvůj příspěvek považuju za hodně ubohý,nejen tvůj příspěvek
 pilot off
21.11.2008 17:47:34
Katrin:Souhlasím s tebou taky jsem na takovýho člověka narazila
 Carroliness 23 
21.11.2008 17:44:55
KATRIN
psychopati maj city, jen maj posunutou hranici jinak než lidé, kteří jsou v pořádku
 IDontKnow 23 
21.11.2008 17:42:52
KATRIN: psychopat může mít city-za psychopata se často označí i člověk, který se jednu chvíli směje a má tě moc rád a další tě nesnáší a chce ti dělat ze života peklo, psychopat určitě může mít city
 pilot off
21.11.2008 17:38:15
Gazapo - k tvé otázce ohledně perverzí, jaktože ve státech středomořských, řekněme je to méně, než severských atd. - tp je podle mě spíš otázka vedení statistik a sítě, která případy zachytí, než-li skutečnost...mimochodem, kde jsi takoé poznatky našla?
 elli
21.11.2008 17:35:40
katrin - ale jsou přece lidé, kteří se řadí mezi psychpaty a přesto dokáží citově žít, např.hraniční porucha osobnosti...nemyslím si, že je tö tak úplně jednoduché, jak jsi psala, ale máš asi pravdu, není s nimi jednoduché žít.
Napiš ještě něco zajímavého...
 elli
21.11.2008 17:32:46
Jo a taky poznas psychopata podle toho, ze ho nezajimas jako clovek,ale jen cast tebe(to, jestli mu pomuzes, vyse tveho konta, tvoje psychika a co si schopna udelat v krizovy situaci atd atd). Sam ti o sobe nerekne nic, i kdyz si povidate celkem dlouho ale on o tobe vi vsechno co potrebuje(nebo nevi ale snazi se zjistit).

To by bylo na dlouhy povidani, neda se to popsat v par vetach.
 katrin
21.11.2008 17:30:53
prosim narkomany co nedavaji dohromady souvisle vety(predevsim anonymni Wolfi Lippert)aby se vyhnuli mym diskuzim pokud je to mozne,dekuji a hezky vecer.
 Gazapo
21.11.2008 17:22:41
Ja s psychopatem chodila a vystihla si to presne. Byl vysoky, svetlovlasy a svetle oci, taky hodne hubeny. Oblikal se podle nejnovejsi mody a hodne dbal o svuj vzhled a o to, jak vystupuje na verejnosti. Extrovert a hodne vyrazny. Jo a byl to nemec zijici v Cesku.

Ale definici psychopata mas trochu posramocenou. Psychopat je podle me clovek co nema city ani vycitky svedomi. Kdyby nebyly zakony a potreboval by nekoho zavrazdit(ze by z toho mel prospech ktery potrebuje) tak by to bez vahani udelal kdyby vedel ze se mu nic nestane a bude z toho mit jen prospech. A zabil by za techto okolnosti i osobu jemu blizkou(z rodiny, kamose, svoji holku atd). Nikdy by si to nevycital ani by nad obeti necitil litost ci soucit. Hodne psychopatu se neprojevi behem celeho zivota a muzes nekoho takoveho i znat a nevedet o tom. Projevilo by se to kdyby napr. ztroskotalo letadlo a vy se octli sami dva v divocine. Vedelo by se ze se zachranite. A tvoji sestru by treba napadlo, ze kdyz te zabije tak se o tom nikdo nedozvi(svede to na havarii) a ona zdedi majetek. Nebo tak, pride se na to proste v krizovy situaci. Taky je hodne psychopatu co nemaji city ani vycitky a presto by nikoho nezavrazdili ani v takoveto situaci. A to proto, ze je jim milejsi nez majetek to, ze jim napr. kazdy den varis.. zalezi to na konkretni povaze daneho psychopata kdy se projevi.
Taky casto mate to, ze psychopat ma jakoby vylevy citu(jen nektery, ten byvaly to tak mel) ale po roce s nim sem prisla na to, ze on to jen hraje! A to doopravdy. I kdyz to zni neuveritelne, tak proste umi zahrat vztek, radost atd a neproziva to.
Pry taky psychopata poznate podle toho, ze se ze sve zkusenosti nikdy nepouci. Ne ze by se neumel ucit, ale neumi ziskavat zkusenosti. Napr. se chova hrube k policistovi a ten mu napari vyssi pokutu. A priste se k nemu bude chovat stejne a ani si to neuvedomi, ackoli je chytry.

Podle me muze psychopat vypadat jakkoli, ale myslim ze vetsina jich bude bohata, upraveni a taky to uz poznam podle chovani ale jen kdyz bych nekoho znala bliz. Nemohla sem uverit ze takovi clovek muze existovat, ale bohuzel sem se s tim setkala a nikomu bych to neprala.
 KATRIN
21.11.2008 17:19:53
Ty ale ani nevíš co je to psychopat. Hitler psychopat nebyl.

Soudit psychopata podle vzhledu je hodně ujeté, jelikož psychopat můžeš být stejně tak ty jako já
 pilot off
21.11.2008 17:17:46
hlavně si nemyslím, že perverze je totéž co psychopatie...ostatně perverzní lidé jsou mému srdci milí...a někteří psychopati ostatně také, je to jen jistá odchylka řekněme povahová...
 elli
21.11.2008 16:10:36
dlouhé hnědě rozcuchané vlasy, tmavé oči. Šílený výraz a pro sebe si pobrukuje :Všechny je zabiju, všechny je zabiju....
 gigglik 16 
21.11.2008 16:03:06
Teď bych si ráda počkala na vyjádření Jachne Polky :)
 existencePrapodivná
21.11.2008 15:43:15
no jo, ale to je velkej rozdíl, podle mě
já sem taky laik :)
ale pedofílie, zoofílie atd jsou určitý odchylky od "normálu" (např. zoofílie je v některých státech povolená, u nás je zakázaná - to záleží na celkovým vývoji v kultuře, např to že něde je povolenej sex od 12 mi přijde taky trochu jetý - na hranici pedofílie)
kdežto psychopat je psychicky narušený člověk, není to jen odchilka od sexuální orientace (nebo jak bych to nazvala) je v tom rozdíl
to je jako jablka a hrušky :-D ale opradu nevím, jestli se dají psychopati poznat a kategorizovat podle barvy pleti a vlasů, to spíš studiem jeho chování a výrazu
 IDontKnow 23 
21.11.2008 15:34:18
IDontKnow -mluvim laicky.jinak psychopat v dnesnim terminu znamena porucha osobnosti.ja vim.
 Gazapo
21.11.2008 15:30:59
jedowka- :-) ...dokazou to casto skryvat ano,ale presto to clovek s prumernou vnimavosti u dotycneho vyciti,psychousi pusobi a mluvi proste divne.a to nezamaskuji,na to je potreba hoodne velka obratnost.
 Gazapo
21.11.2008 15:23:24
Gazapo: ty si myslíš že pedofil = psychopat? podle mě to nemá teda nic společnýho, je to úplně jiná kategorie!
 IDontKnow 23 
21.11.2008 15:21:26
hmmm...čo ja ti viem...nemusí byť zrovna bledý...ale asi bude nevýrazný.

Ale áno, Jachne vyzerá tak trochu ako psychopat, čo som zatiaľ videla :)
 jedowka 24 
21.11.2008 15:18:42
3DFX4eva-je jasne ze vysoce inteligentni lidi jednaji systematicteji,dokazou predstirat duveryhodnou osobu,ale jak bys pak vysvetlil fakt ze pedofilie,perverze se objevuje spise u svetlejsi rasy, a sex. zneuzivani vlastnich deti se vyskytuje v rodinach temer ruznych vrstev,jak nizkych,tak strednich,asocialnich i lepe situovanych,ikdyz vetsinou je to u te spise nizsi vrstvy,ale tam muze byt otazka zda to neni treba tim ze u lip situovanych,inteligentnejsich to zustava v utajeni...
 Gazapo
21.11.2008 15:06:15
chladní, charismatičtí, upravení, mají ve všem systém... atd. atd. nevim nepotkala jsem asi ještě..
nemyslím si že je to pouze o vzhledu
a němci sou spíš prasata perverzní než psychopati :)
rozhodně si myslim to, že psychopatem může být nejpravděpodobněji ten, od koho bysme to nejméně očekávali
 IDontKnow 23 
21.11.2008 15:02:27
Já zásadně nemyslím.
Jakože já?
 Lenčina skládka 38 
21.11.2008 15:02:10
Fila-ano setkavam se pouze s jednim typem muzu,jak jsi na to prisel..

u tmavsich typu (napr. jihoamici nebo afroamici)u nich malokdy najdes odchylky jako sklony k pedofilii sex. zneuzivani vlastnich deti nebo sadismus.maji jen vetsi sklony k nasili,jsou temperamentnejsi,primocarejsi.
 Gazapo
21.11.2008 15:02:06
Mas pravdu. Ale to je pochopitelne. Vetsina psychopatu jsou vysoce inteligentni lide. U ruznych pronarodu ktere jsou geneticky predurceny k nizsi inteligenci je pak samozrejme psychopatu min (a nebo zadni).
 3DFX4eva 33 
21.11.2008 14:55:29
Právěže ty největší psychopati jsou vždycky ti úplně nejnormálnější lidi. A úplně normální dokáže bejt kdokoliv..
 xZdenish 27 
21.11.2008 14:55:27
http://www.necn.com/files/2008/04/28/vlc snap-6438584.jpg
 granule
21.11.2008 14:55:11
Podívej se na mě, vypadám tak nevině a přitom jsem psychopat. Ironie, co?
 Tvůj nepřítel  
21.11.2008 14:53:22
Psychopat vypadá slušně a důveryhodně, jako inteligent. Málo lidí má radarek na nej a uvěří mu...
To není žádnej potvrzenej fakt, jen má představa... dybych si chtěla rejpnout, řeknu, že vypadá jako... no nechme to, dnes nemám rejpaci den...
 Ketums  
21.11.2008 14:52:38
To máš jen možná představu, páč jsi nikoho jinýho neviděl ještě.
 Fíla 27 

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:


Tento inzerat koupíte přes sms od 9 Kč.
Přidej inzerát pomocí sms od 9 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )

  

Sbírejte razítka! Je to zdarma... CESTOPAS ...soutěžte s ostatními nebo se nechte inspirovat k výletům.

TOPlist
REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk